رد شدن ETF اتریوم در ماه می
اخبار ارز دیجیتال

رد شدن ETF اتریوم در ماه می

Ethereum-ETF-rejecte-in-May

طبق گفته مدیرعامل شرکت VanEck ، رد شدن ETF اتریوم احتمالاً در ماه می رد خواهند شد .

مطالعه بروزترین اخبار بلاکچین در بلاکچین نیوزپیپر

رد شدن ETF اتریوم

یان وان اک به CNBC اعلام کرد که عدم ارائه نظر مثبت توسط SEC درباره لیست ETF های معوق اتریوم نشانه خوبی برای تأیید توسط ماه می نیست و ممکن است باعث رد شدن ETF اتریوم شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری VanEck می‌گوید که احتمالاً کمیته بورس اوراق بهادار ایالات متحده ETF های معامله‌شونده اتریوم را در ماه می تأیید نخواهد کرد.

او همچنین اظهار کرد که شرکت او اولین شرکتی بود که در ایالات متحده در کنار ARK Invest کاتی وود برای یک ETF اتریوم قابل معامله این پرونده را برای sec ارسال کردند که هر دو انتظار تصمیم نهایی در تاریخ 23 و 24 مه دارند.

روند قانونی ETF اتریوم

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری VanEck در رابطه با ETF اتریوم گفت : "طریقه روند قانونی این است که قانونگذاران نظرات خود را درباره برنامه‌ی شما اعلام می‌کنند و این برای هفته‌ها و هفته‌ها قبل از ETF های بیت‌کوین اتفاق افتاد، اما اکنون این نظرات به سمت اتریوم جلب شده است." 

مدیرعامل شرکت CoinShares، ژان-ماری موگنتی، نیز به همان اندازهٔ پیش‌بینی بدبینانه ای درمورد ETF اتریوم دارد و به CNBC گفت: "من هیچ چیزی را در این طرف سال تأیید شده نمی‌بینم."

پیشنهاد مطالعه : هک بیتکوین امکان پذیر است؟


نظرات برتر درمورد  ETF اتریوم

نظرات یان وان اک پس از یک دوره طولانی از بی طرف بودن از سوی SEC درباره یک فهرست طولانی از هفت پرونده معوق برای ETF های نقدینگی اتریوم است.

چندین فرد مهم در حوزه کریپتو  از جمله تحلیلگر Senior Bloomberg ETF، اریک بالچوناس - نیز به راهبرد "سکوت رادیویی" مداوم بین نظارتگر و صادرکنندگان احتمالی صندوق‌ها به عنوان دلیل اصلی برای اینکه تأیید ETF در ماه می به نظر یک امر غیرممکن بنظر می‌آید، اشاره کرد.

برنامه ETF اتریوم وان اک در تاریخ 23 می برای تصمیم نهایی آماده است، اولین شرکت صندوق های نقدینگی از هفت شرکت شامل Grayscale، BlackRock و Fidelity است که منتظر تایید این ETF هستند.

پیشنهاد مطالعه مقاله : دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای

کاهش شانس تایید ETF اتریوم

بالچوناس شانس‌ رسمی خود را برای تأیید ETF اتریوم تا ماه می از 70٪ به 35٪ کاهش داد. این تحلیلگر نظر خود را در مورد تصویب های معوق تکرار کرد و نظرات وان اک را در یک پست در توویتر در تاریخ 9 آوریل تأیید کرد. او شانس‌ تأیید خود را در ماه مارس به 35٪ کاهش داد.

وی همچنین اظهار کرد : "همانطور که ما گفتیم، نیاز به دریافت نظرات SEC در اسناد پرونده (نظرات اساسی که او اشاره می‌کند) داریم و این سازمان هنوز هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، حتی در جلسات حضوری که هیچ چیزی ارائه نمی‌دهند. سکوت اختیار کرده  اند و این نشانه خوبی برای ETF اتریوم نیست."

جیمز سیفارت تحلیلگر ETF ، نیز دیدگاه مشابهی را ارائه داد و گفت: "عدم وجود هیچ نظری، نشانه بدی است."

پیشنهاد مطالعه : ممنوعیت ماینینگ بیت کوین با هزینه 200 میلیون دلاری در پاراگوئه

صندوق نقدینگی ETF

طبق داده‌های سرمایه‌گذاران Farside  ، ETF نقدینگی اتریوم VanEck - که با علامت تیکر HODL معامله می‌شود - پنجمین صندوق میان صندوق‌های تازه راه‌اندازی شده (به استثنای Grayscale) است. از زمان راه‌اندازی آن در میانه ژانویه، 461.7 میلیون دلار نقدینگی به این صندوق وارد شده است شده است.


کامنت ها

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *