دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای
اخبار ارز دیجیتال

دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای

Double-Bitcoin-price-by-July

بر اساس تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال سیگنال باند بولینگر بیت‌کوین نشان می‌دهد که دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای بسیار امکان پذیر است.

ارائه بروزترین اخبار بلاکچین در بلاکچین نیوزپیپر

افزایش قیمت بیت کوین

به نظر یک تحلیلگر بر اساس یک نشانگر پرمیانگینی که گفته می‌شود، ارزش بیت‌کوین از مقدار فعلی‌اش که ۶۹٬۰۰۰ دلار است، ممکن است در زمانی کوتاهتر از سه ماه دو برابر شود.

تحلیلگری با نام مستعار تک‌دِوِلِپ به فالوورهای خود در توییتر اعلام کرد که بیت‌کوین دو ماه متوالی را بالای باند بولینگر بسته است و افزود که هربار که بیت‌کوین این کار را کرده است، قیمت آن در سه ماه بعد دو برابر شده است.طبق این پیش بینی این روند قیمت بیت‌کوین را در حدود ۱۴۰٬۰۰۰ دلار تا ژوئیه قرار می‌دهد.

در تحلیل فنی یا تیکنیکال ، باندهای بولینگر ابزاری هستند که میزان شتاب و نوسانات یک دارایی را در یک محدوده خاص اندازه‌گیری می‌کند. به طور معمول، وقتی قیمت‌ها به باند بالایی می‌رسند، این امر می‌تواند به نشانه‌ای از خرید بیش از اندازه در بازار اشاره کند در حالی که رسیدن به باند پایینی نشانه‌ای از فروش بیش از اندازه دارد.

اما باندهای بولینگر تنها یکی از بسیاری از نشانگرهای فنی موجود برای تحلیل‌گران هستند و به گفتهٔ "Investopedia"، این تحلیل ها بیشتر بر اساس واکنش ها از عملکرد قیمت گذشته و نوسانات متخلف بازار نشات می‌گیرد. این معیارها همچنین می‌توانند در بازارهای گاوی و خرسی به طور گسترده‌ای متفاوت باشند.

پیشنهاد مطالعه : بیت کوین لایتنینگ

قابلیت رشد بیش از قبل بیت کوین

پس از پیش بینی افزایش دوبرابری قیمت بیت کوین مدیرعامل شرکت سایبریج کپیتال، آنتونی اسکاراموچی، در ۶ آوریل در CNBC پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ممکن است به ارزش ۱۷۰٬۰۰۰ دلار برسد و در نهایت می‌تواند با ارزش نصف ارزش کل بازار جهانی طلا معامله شود.

آنتونی اسکاراموچی در اظهارات خود گفت:

"من فقط می‌گویم ممکن است به نصف ارزش طلا معامله شود که حدود شش تا هشت برابر مارکت کپ فعلی بیت کوین است."

او همچنین افزود "این اتفاق در یک شب اتفاق نمی‌افتد و تغییرات بسیاری وجود دارد".


مارکت کپ بیت کوین مقابل طلا

مارکت کپ بیت‌کوین در حال حاضر در بازار به ارزش ۱٫۳۵ تریلیون دلار است ، در حالی که طلا با ارزش کل ۱۵٫۸ تریلیون دلار می‌تواند ارزش معاملاتی حدود شش برابر مارکت کپ بیت کیون را دارد و برای رسیدن مارکت کپ بیت کوین به طلا قیمت هر بیت‌کوین باید به حدود ۴۰۰٬۰۰۰ دلار برسد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: ارز دیجیتال ILV

تاثیر ETFهای بیت‌کوین

اسکاراموچی بیان کرد که ETFهای بیت‌کوین تنها به افزایش تقاضای خریداران خرد و موسساتی برای دارایی رمزارزی منجر می‌شوند و تاثیری برای نهنگ های بازار ندارد.

ETFهای نقدینگی بیت‌کوین اکنون بیش از ۱۲ میلیارد دلار جریان نقدینگی خالص به ده محصول (به‌جز گری‌اسکیل) را همراه خود داشته اند. برخلاف ETF های طلا از زمانی که ETF طلا (GLD) در نوامبر ۲۰۰۴ راه‌اندازی شد، تقریباً یک سال طول کشید تا ۱۰ میلیارد دلار جریان نقدینگی را به خود اختصاص دهد.

مانند بسیاری از دیگرنقدکنندگان این بار بازار، اسکاراموچی هاوینگ بیت‌کوین را که در حال حاضر برای ۲۰ آوریل تعیین شده است  به عنوان یک عامل اصلی برای افزایش چشم گیر ارزش بیت‌کوین در کوتاه‌مدت است.

پیشنهاد مطالعه مقاله: ارز دیجیتال BNX 

سرمایه بازار رمزارز به ۵ تریلیون دلار می‌رسد

براد گارلینگ‌هاوس ، مدیر عامل ریپل نیز پیش بینی کرد تا آخر امسال احتمال افزایش سرمایه گذاری در بازار ارزدیجیتال به بیش از 5 تریلیون دلار وجود دارد.

در یک گزارش از CNBC در ۷ آوریل، گارلینگ‌هاوس پیش‌بینی کرد ارزش کل بازار رمزارز تا پایان سال مبلغی بیش از ۵ تریلیون دلار خواهد داشت، با توجه به هاوینگ‌ آینده بیتکوین و افزایش ETF های بیتکوین این پیش بینی تا حدی امکان پذیر است.

وی همچنین افزودن:

"من مدت زیادی در این صنعت بوده‌ام و این روندهای نزولی و صعودی زیادی را در بیتکوین دیده ام و فکر میکنم روند های صعودی بسیار بزری در راه بیتکوین وجود دارد." 


کامنت ها

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *