راه اندازی پروژه حمایت با ارز دیجیتال توسط کوین بیس
اخبار ارز دیجیتال

راه اندازی پروژه حمایت با ارز دیجیتال توسط کوین بیس

launch-of-Stand-With-Crypto-project-by-Coinbase

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین‌بیس، پروژه " حمایت با ارز دیجیتال " برای دارایی‌های دیجیتال، توسط یک کمیته اقدام سیاسی (PAC) راه‌اندازی کرده است.

مطالعه اخبار بلاکچین در بلاکچین نیوز

پروژه حمایت با ارز دیجیتال

پروژه "حمایت با ارز دیجیتال" (Stand With Crypto) متعلق به کوین‌بیس، در تاریخ ۱۰ مه اعلام کرد که یک PAC برای حدود ۴۵۰,۰۰۰ عضو خود راه انداخته است تا به نامزدهای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا کمک مالی کنند. این ابتکار که در سال ۲۰۲۳ توسط کوین‌بیس راه‌اندازی شد، در وب‌سایت خود گزارش داد که کاربران بیش از ۸۶ میلیون دلار برای حمایت از طرفداران ارز دیجیتال در این کشور کمک مالی کرده‌اند. مشخص نیست که چه مقدار (اگر وجود داشته باشد) از این وجوه به PAC اختصاص داده خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : رشوه غیرقانونی در بایننس

حمایت از حامیان ارز دیجیتال

نیک کار، استراتژیست ارشد "حمایت با ارز دیجیتال"، طبق گزارش رویترز، گفت: "هدف این است که از نامزدهایی که از حقوق طرفداران ما در طول ماه نوامبر محافظت می کنند، حمایت و تایید کنیم."

از زمان راه‌اندازی، گروه طرفداری ارز دیجیتال قبل از اینکه دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه شود یک فروم برای نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده  و برای قانون‌گذاران واشنگتن دی‌سی کمپین برگزار شده است تا از قوانین طرفدار ارز دیجیتال حمایت کنند. این پروژه عملکرد نامزدهای انتخابات ۲۰۲۴ را در مقیاس A تا F درجه‌بندی می‌کند، نامزدهای پیشنهادی شامل برنی مورنو جمهوری‌خواه برای انتخابات سنای اوهایو و شوماری فیگورز دموکرات برای یکی از کرسی‌های کنگره آلاباما هستند.

پیشنهاد مطالعه : ورود مسترکارت به حوزه توکن‌سازی برای تسویه های بانکی



شیش ماه تا رای گیری

روزی که رأی‌گیری در ایالات متحده برگزار می‌شود، حدود شش ماه دیگر است، زمانی که رأی‌دهندگان تعیین می‌کنند کدام حزب سیاسی مجلس نمایندگان، سنا و ریاست جمهوری را کنترل کند. کمیته‌های اقدام سیاسی (PAC) متمرکز بر ارز دیجیتال - از جمله Fairshake و همکاران آن، Defend American Jobs و Protect Progress - بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای حمایت از نامزدهایی که از سیاست‌های دارایی‌های دیجیتال حمایت می‌کنند، جمع‌آوری کرده‌اند.

یکی از رقابت‌هایی که نامزدهای انتخاباتی صریحاً طرفدار و مخالف ارز دیجیتال در آن حضور دارند، مبارزه بر سر کرسی سنای ماساچوست است که در حال حاضر در اختیار الیزابت وارن، سناتور دموکرات قرار دارد. جان دیتون، جمهوری‌خواه و وکیلی که در چندین پرونده از کاربران ارز دیجیتال حمایت کرده است، در دوران تصدی خود با دیدگاه‌های ضد ارز دیجیتال سناتور وارن مخالفت کرده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

PAC کنترل کننده کنگره

ریک کلی‌پول، محقق Public Citizen، در پستی که در تاریخ ۶ می منتشر کرد، گفت: «هنوز یازده انتخابات مقدماتی باقی مانده است که در آن نامزدهای حمایت‌شده توسط ارز دیجیتال حضور دارند. سپس به انتخابات سراسری می‌رسیم، جایی که هزینه‌های PAC می‌تواند کنترل کنگره را تغییر دهد.»

طبق قوانین کمیسیون انتخابات فدرال، افرادی که از یک PAC حمایت می‌کنند، محدود به کمک‌های مالی حداکثر ۵۰۰۰ دلاری هستند، که به طور بالقوه می‌تواند با توجه به تعداد اعضای فعلی، تا سقف ۲.۲ میلیارد دلار را برای Stand With Crypto فراهم کند. در مقابل، PACها می‌توانند کمک‌های مالی نامحدودی از شرکت‌ها دریافت کنند. کوین‌بیس میلیون‌ها دلار به Fairshake و همکارانش کمک مالی کرده است.


کامنت ها

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *