تتر بر روی بلاکچین TON
اخبار ارز دیجیتال

تتر بر روی بلاکچین TON

Tether-on-the-TON-blockchain

تتر بر روی بلاکچین TON عرضه شد و مدیرعامل آن از "شروع عالی" خبر داد و در حال حاضر ارزش آن به 60 میلیون دلار رسیده است.

مطالعه اخبار بلاکچین در بلاکچین نیوز

تتر بلاکچین TON 

شرکت تتر، که پیشرو در ساخت و انتشار استیبل کوین‌ها است، همکاری خود را با بنیاد TON تنها دو روز قبل در رویداد توکن 2049 در دبی اعلام کرد. طی این همکاری، 60 میلیون دلار تتر با نماد USDT بر روی بلاکچین TON عرضه شد.

از زمان آغاز پشتیبانی TON از این بلاکچین در تاریخ 19 آوریل، 60 میلیون دلار تتر بر روی شبکه باز (TON) عرضه شده است که این شبکه را به یازدهمین بلاکچین بزرگ برای تتر از مجموع 16 بلاکچین تبدیل می‌کند. در تاریخ 19 آوریل، شرکت تتر در کنفرانس رمزارز توکن 2049 در دبی، همکاری با بنیاد TON را اعلام کرد که بر اساس آن، تتر بر روی TON ضرب خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : Lazy Minting چیست و چه کاربردی دارد؟

استیبل کوین تتر گلد (XAUT)

این شرکت همچنین اعلام کرد که استیبل کوین تتر گلد (XAUT) با پشتوانه طلا را نیز بر روی TON راه اندازی کرده است.تیم شبکه باز در پستی اعلام کردند که تراکنش‌های برون مرزی با تتر بر روی TON، سریع، رایگان و به سادگی ارسال پیامک به 900 میلیون کاربر تلگرام است.


پیشنهاد مطالعه : شت کوین چیست؟

عرضه قابل توجه دلار USDT بر روی TON

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در تاریخ 21 آوریل در پستی اعلام کرد که این همکاری با "شروع عالی" همراه بوده است و 35 میلیون دلار USDT بر روی TON عرضه شده است.

با این حال، طبق گزارش شرکت تتر، عرضه مجاز بر روی TON تا ساعت 11:30 بعد از ظهر به وقت هماهنگ جهانی در تاریخ 21 آوریل به 60 میلیون دلار افزایش یافته است.

پیشنهاد مطالعه : صرافی ارزدیجیتال Hotbit

انتقال تتر در تلگرام

این همکاری به کاربران تلگرام امکان می‌دهد تا تتر را به صورت رایگان و سریع بین همه کاربران پلتفرم ارسال کنند. شرکت پیام‌رسان تلگرام اعلام کرد: "تنها کاری که باید انجام دهید ارسال یک پیام مستقیم است، نیازی به آدرس بلاکچین و نیازی به دانلود برنامه جدید نیست."

لازم به ذکر است، بخش اعظم از عرضه در گردش 109.8 میلیارد دلاری تتر بر روی شبکه ترون (TRX) قرار دارد که 57.8 میلیارد دلار آن را شامل می‌شود. اتریوم 51 میلیارد دلار USDT در گردش دارد، هرشبکه ای که کارمزد کمتری را داشته باشد معمولا بیشترین حجم این بازار را در دست میگیرد.

تتر سولانا

سولانا سومین شبکه بزرگ حامی تتر است که 1.9 میلیارد دلار تتر بر روی آن عرضه شده است. این استیبل کوین همچنین بر روی بلاکچین‌های دیگری مانند آوالانچ (Avalanche)، امنی (Omni)، کاسموس (Cosmos)، تزوس (Tezos)،نیر (Near)، ایاس (EOS) و سلو (Celo) و ارزهای دیجیتال دیگیر نیز عرضه شده است.

تتر بزرگترین سهم بازار استیبل کوین

طبق گزارش کوین گکو، تتر سهم 69 درصدی از کل بازار سرمایه استیبل کوین‌ها را به خود اختصاص داده است که حدود 159.5 میلیارد دلار است. نزدیک‌ترین رقیب تر، شرکت سیرکل، با استیبل کوین خود، USD Coin (USDC) سهم 21 درصدی دارد که 33.7 میلیارد دلار از آن در گردش است.

قیمت توکن TON (TON) با افزایش 22 درصدی به این خبر واکنش نشان داد، اما به سرعت به سطوح قبلی بازگشت. طبق گزارش کوین گکو، این دارایی در زمان نگارش این خبر با کاهش 1.6 درصدی در روز، با قیمت 6.13 دلار معامله می‌شود.

مطالعه اخبار ارز دیجیتال


کامنت ها

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *