مخالفت کره جنوبی با ارزهای دیجیتال
اخبار ارز دیجیتال

مخالفت کره جنوبی با ارزهای دیجیتال

South-Korea-opposition-to-digital-currencies

کره جنوبی در قوانین به روز شده اهدای کمک های مالی، به ارزهای دیجیتال اجازه ورود نداد ،کوین های هدیه فروشگاه های بزرگ، سهام و امتیاز وفاداری غول های فناوری را می توان به خیریه ها اهدا کرد، اما ارز دیجیتال را نمی توان.

مطالعه اخبار حوزه بلاکچین در بلاکچین نیوز

کره جنوبی دشمن ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال از قوانین اصلاح شده جدید اهدا کمک های مالی در کره جنوبی مستثنی شده اند که این می تواند ضربه ای به سازمان های خیریه و فعالیت های جمع آوری کمک مالی در این کشور باشد.

به گزارش کیونگهیانگ شینمون، رسانه محلی، در تاریخ ۵ مه، وزارت دولت اعلام کرد که برخی اصلاحات در «قانون اهدا» کره جنوبی ارائه شده است، اما استفاده از دارایی های رمزنگاری را برای اهدا محدود می کند.

پیشنهاد مطالعه : ارز دیجیتال ایپ کوین (ApeCoin) چیست؟


همه چیز برای اهدا آزاد است بجز ارزدیجیتال

از ماه جولای، کسانی که مایل به کمک مالی به سازمان‌های خیریه یا اهداف عام المنفعه هستند، می‌توانند از روش‌های جدید مختلفی مانند کوپن‌های هدیه فروشگاه‌های بزرگ، سهام و امتیاز وفاداری از غول اینترنت کره‌ای Naver استفاده کنند، اما نه دارایی‌های رمزنگاری مانند بیت‌کوین.

این قانون در مورد جمع آوری و استفاده از کالاهای اهدایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ زمانی که انواع روش های پرداخت کمتر بود و تلفن های هوشمند به طور گسترده ای (fosh̄ powshey) نبودند، به اجرا درآمد.

پیشنهاد مطالعه : ارز دیجیتال استپن (GMT) چیست؟

گسترش روش‌های اهدای کمک‌های مالی

همچنین روش‌های اهدا از انتقالات بانکی و روش‌های آنلاین به سیستم‌های پاسخ خودکار، خدمات پستی و خدمات لجستیکی گسترش یافته است.

وزارتخانه کره جنوبی علیرغم محبوبیت بالای دارایی های دیجیتال در کره جنوبی، دلیلی برای مستثنی کردن کمک های مالی دارایی های دیجیتال ارائه نکرده است، با این حال، این قانون قرار است امکان اهدا با استیبل کوین های تحت نظارت دولت محلی و با پشتوانه وون کره و کوپن های هدیه مبتنی بر بلاکچین را فراهم کند.

پیشنهاد مطالعه : ارزدیجیتال یرن فایننس (yfi) چیست؟

اهدای کمک های مالی جهانی با ارزدیجیتال

بر اساس گزارش TheGivingBlock، بازارارزهای دیجیتال که  که سازمان های خیریه محلی مجاز به ورود به آن نیستند، طبق برآوردهای انجام شده تا ژانویه ۲۰۲۴ بیش از ۲ میلیارد دلار در سطح جهان با استفاده از ارزهای دیجیتال کمک مالی شده است.

در همین حال، آن سوی آب اخیراً گزارش شده است که بیش از نیمی از سازمان های خیریه آمریکایی اکنون کمک های مالی را به صورت دارایی های دیجیتال می پذیرند.

در اواخر آوریل گزارش شد که کره جنوبی قصد دارد واحد تحقیقات جرایم رمزارز موقت خود را برای مقابله با افزایش جرایم مرتبط با ارز دیجیتال و تقلب مالی به یک اداره رسمی ارتقا دهد.

در خبری مرتبط، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور، Crypto.com ، به دلیل موانع نظارتی در تلاش است تا به بازارهای کره جنوبی راه پیدا کند.

کوین تلگراف در آوریل گزارش داد که مقامات کره جنوبی مشکلات مرتبط با مبارزه با پولشویی (AML) را در داده های ارائه شده توسط این صرافی پیدا کرده اند و برای نظارت بر فعالیت های آن، "بازرسی اضطراری در محل" را آغاز کرده اند.



کامنت ها

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *