NFTهای GoMining حاکمین جدید ماینینگ بیتکوین
اخبار ارز دیجیتال

NFTهای GoMining حاکمین جدید ماینینگ بیتکوین

GoMining-NFTs-are-the-new-rulers-of-Bitcoin-mining

پلتفرم مبتنی بر وب ۳ GoMining   از NFTها برای ساده سازی مالکیت و تجارت سهام و  قدرت استخراج بیت کوین استفاده می کند.

مطالعه اخبار بلاکچین روز دنیا در بلاکچین نیوزپیپر

ماینینگ راحت بیتکوین با NFTهای GoMining

آنچه باعث منحصر به فرد بودن بیت کوین (با نماد اختصاری BTC و قیمت فعلی ۶۶,۰۶۲ دلار) حتی در میان سایر دارایی های دیجیتال می شود، فرآیند استخراج آن برای تایید بلاک ها و تولید بیت کوین جدید است. بدون پرداختن به جزئیات فنی، استخراج بیت کوین یک شبکه غیرمتمرکز و جهانی از تجهیزات پیشرفته را قادر می سازد تا تراکنش های جدید را به صورت دسته ای در شبکه بیت کوین تأیید کند. سپس شبکه برای پاداش دادن به این ماینرها به خاطر تلاش هایشان برای تأیید، بیت کوین جدید ایجاد شده میدهد. اگرچه استخراج بیت کوین ظاهرا امری ساده است، اما به یک محیط پیچیده تبدیل شده است که ورود افراد تازه وارد، به ویژه کاربران عادی، به اکوسیستم رو به رشد استخراج بیت کوین را به شدت دشوار می کند. قیمت سخت افزارهای ماینینگ بیتکوین سر به فلک کشیده است، یافتن برق ارزان قیمت به طرز شدیدی دشوار است و هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ پاداش ها را کاهش داد و باعث افزایش رقابت شد.

با کمال ناباوری، همه چیز برای کاربران تازه واردی که می خواهند در رقابت استخراج بیت کوین شرکت کنند و برای مشارکت خود پاداش بگیرند، راه جدید باز شده است. GoMining، یک شرکت جهانی استخراج بیت کوین با ۹ مرکز داده در سراسر جهان، روشی نوآورانه برای افراد برای پیوستن به اکوسیستم استخراج با اتصال قدرت استخراج بیت کوین به توکن های غیرمثلی (NFT) برای کاهش قابل توجه موانع ورود به این صنعت ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه مقاله : ریسک مالی در بازار ارز دیجیتال به چه معناست؟

استخراج بیت کوین در خانه

GoMining سال ها تجربه در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال دارد، از جمله توسعه پروتکل اختصاصی - مدیریت نرخ هش بیت کوین - برای انتقال مدیریت نرخ هش بیت کوین بر روی زنجیره اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس (BSC). در نتیجه، GoMining رویکردی کاملاً جدید برای مدیریت آسان و کاربرپسند قدرت استخراج بیت کوین از طریق NFTهای پشتیبانی شده توسط سهام واقعی نرخ هش ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد نه تنها پاداش های استخراج روزانه کسب کنند، بلکه قدرت استخراج خود را تنها با چند کلیک به راحتی افزایش دهند.

کاربران چه از وب سایت GoMining استفاده کنند و چه از برنامه تلفن همراه آن که بر روی هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس است، استفاده کنند با یک رابط کاربری ساده در این سامانه مواجه میشوند,. این پلتفرم هر دو گزینه ورود وب ۲ (ایمیل و رمز عبور) و وب ۳ را با پشتیبانی از طیف گسترده ای از کیف پول های وب ۳ ارائه می دهد.


داشبورد ساده GoMining 

پس از ورود کاربر، وی می تواند برای ایجاد یک ماینر NFT و شروع فوری استخراج، روی دکمه "ایجاد ماینر" کلیک کند و برای مشاهده گزینه های بیشتر به پنل سمت چپ مراجعه کند. پس از ایجاد یک ماینر بیت کوین جدید توسط کاربر، ماینر او در بخش "NFTهای من" در پنل سمت چپ نمایش داده می شود.

در طی فرآیند ایجاد ماینر، کاربران این امکان را دارند که قدرت محاسباتی و بازده انرژی NFT خود را به صورت دلخواه انتخاب کنند. GoMining، قدرت محاسباتی را از ۱ تراهش (TH) تا ۵۰۰۰ تراهش برای هر ماینر NFT ارائه می دهد.

بازده انرژی برای عملیات استخراج بیت کوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و GoMining حداکثر ۲۰ وات بر تراهش (W/TH) ارائه می دهد که این مقدار با جدیدترین سخت افزارهای فیزیکی استخراج بیت کوین موجود در بازار قابل مقایسه است. با خرید یک ماینر مجازی از GoMining، کاربران یک NFT با پاداش های روزانه دریافت می کنند و سهم واقعی از قدرت استخراج بیت کوین را به دست می آورند.

کاربران در هر زمانی پس از شروع ماینینگ، می توانند ماینرهای NFT خود را با بازده انرژی بهتر یا قدرت محاسباتی بیشتر ارتقا دهند.

پیشنهاد مطالعه مقاله : آیا کامپیوترهای کوانتومی باعث نابودی بیت کوین می‌شوند؟


اکوسیستم تحت حاکمیت کاربر

خرید یک ماینر NFT جدید از طریق کارت اعتباری، حواله بانکی یا ارز دیجیتال امکان پذیر است، اما این پلتفرم با ارائه ۱۰ درصد تخفیف در هزینه های برق، خرید با استفاده از توکن بومی خود یعنی GOMINING را تشویق می کند.

GoMining یک اکوسیستم استخراج کامل را حول توکن بومی خود ساخته است. GOMINING، درست مانند سایر ارزهای دیجیتال، یک دارایی قابل معامله است که در صرافی های ارز دیجیتال متمرکز و غیرمتمرکز متعدد در دسترس است.

با این حال، هدف اصلی آن حفظ GoMining به عنوان یک محیط استخراج تحت حاکمیت کاربر است. در بخش کیف پول ها، کاربران یک کیف پول درون برنامه ای که به صورت خودکار ایجاد شده است، دریافت می کنند. از این کیف پول برای پوشش هزینه های برق برای ماینرها نیز استفاده می شود. کاربر می تواند در هر زمان وجوه را بین کیف پول مجازی پلتفرم و کیف پول های خارجی در شبکه های اتریوم یا بایننس چین جابجا کند.

پیشنهاد مطالعه مقاله : دور زدن تحریم های مالی با ارز دیجیتال

پاداش های روزانه استخراج بیت کوین

پس از خرید یک ماینر NFT، این ماینر استارت شده و پاداش های روزانه را به صورت بیت کوین ایجاد می کند. شما می توانید در هر زمانی از طریق بخش "پاداش ها" تحت "NFTهای من"، پاداش های ایجاد شده را بررسی کنید که وضعیت پاداش های روزانه را در کنار هزینه های برق و خدمات در دوره های انتخاب شده مشاهده کنید.


نتیجه گیری

علاقه مردم به بیت کوین از زمان پیدایش اولین ارز دیجیتال همچنان افزایش یافته است، اما موانع مشارکت در ماینینگ روز به روز بیشتر شده است. GoMining روشی ساده، قابل دسترس و سریع را برای بسیاری از کاربران وب ۲ و وب ۳ برای پیوستن به شبکه استخراج بیت کوین بدون نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت یا صرف ماه ها برای یادگیری نحوه نگهداری چنین زیرساختی ارائه می دهد.

این پلتفرم رابط کاربری ساده ای را برای خرید، ارتقاء یا تجارت ماینرهای بیت کوین که توسط NFTها نشان داده می شوند، فراهم می کند. کاربران از طریق GoMining می توانند یک ماینر مجازی به دست آورند تا یک NFT با پاداش های روزانه به همراه سهم واقعی از قدرت استخراج بیت کوین دریافت کنند. این امر ارزش واقعی مستمر در دنیای واقعی را به ارمغان می آورد - جنبه ای که به طور قابل بحثی در اکثر مجموعه های NFT وجود ندارد.


کامنت ها

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *